Kindlustusmaakleri väärtust võib hinnata kahel moel
1. Süsteemid ja protsessid, mis tagavad kahju sissenõudmise võimalikult suure tõenäosuse
Kindlustusmaakleri tõeline väärtus ilmneb siis, kui esitatakse suuremahuline kahjunõue – või veel hullem, kui see lükatakse tagasi. Kui Teil on aga Howden Estonia vahendusel sõlmitud kindlustuspoliis, siis on suure tõenäosusega olulisemad kindlustusriskid maandatud ja kindlustustingimused eelnevalt analüüsitud.
2. Kahjujuhtumid annavad kogemuse ja võimaluse õppida, mida tulevikus paremini teha
Alati pole lihtne mõista, miks kahjunõuded tekivad, aga kui seate eesmärgiks neist õppida, suudate luua riske leevendavaid meetmeid, mis muudavad kahjunõuetega tegelemise Teie jaoks edaspidi valutumaks.
Kahjunõuete esitamise protsess samm-sammult
1. Teata kahjujuhtumist esimesel võimalusel
Ärritavad viivitused tekivad tavaliselt ebapiisava suhtluse tõttu. Meie võtame varakult vastutuse, ühendame kõik sidusrühmad ja avame selged suhtlusliinid.
2. Kahjukäsitlejate määramine
Me valime isiklikult välja Teie kahjukäsitlejad (konkreetsed inimesed, mitte pelgalt ettevõtted)
Meie jaoks on äärmiselt tähtis teada, kellega koos me töötame. On palju parem töötada kahjukäsitlejatega, kellega on loodud toimiv töösuhe – Teie olete juba piisavalt ebameeldivusi kogenud. Meie töö on tagada, et Teil neid rohkem ei tekiks.
3. Sammsammulise tegevuskava loomine
Sammsammuline tegevuskava on parim kõigi Teie kindlustuspoliiside ja kahjunõuete puhul – sellega kaasneb isiklikul lähenemisel põhinev arusaam, mida kahjunõuete puhul tuleks teha ning mida vältida.
4. Sidusrühmade koolitamine
Me aitame Teil oma protsesse arendada ning koolitame Teid seoses uue ja parendatud asjaajamisstrateegiaga. Me tagame, et kõigil Teie sidusrühmadel on suurepärane arusaam riskihaldusega seotud tegevusest.
5. Kahjunõuete portfelli ülevaade ja analüüs
Me analüüsime portfelli, et leida probleemsed valdkonnad, õppida tundma riske ja anda soovitusi. Me vaatame regulaarselt üle käsil olevad, hiljuti esitatud ja iga-aastased kahjunõuded ning võrdleme neid varasemate andmetega, et leida võimalusi parendusteks ja raha säästmiseks.
Kahjunõuetest õppimine on riskihalduse põhialus.
Pole vahet, kas õpite oma või teiste vigadest – meie oleme siin, et aidata Teil teha tulevikuplaane.